Viewers

maandag 13 oktober 2014

Shoplog; ~Almere♥


Als aller eerste! Sorry! Ik was gister naar Almere en ik was laat thuis... En ik wou persee deze shoplog maken, sorry. Maar te laat is beter dan nooit! Nou, laten we de shoplog nu maar snel beginnen dan!

Shoplog Almere♥

Als eerst deze super leuke trui! Er zitten gaatjes in dus je moet er wel een hempje onder aan dragen. Ik vond hem echt super leuk. Deze is heel mooi wit en hij geeft je een best apart figuur. Deze kostte €15,-.






Als tweede dit hele warme shirt. Het is een best wel basic wit shirt. Aan de achterkant zitten gaatjes en daar kun je door heen kijken. Dat geeft een heel mooi effect. Deze was van €12,- naar €5,-. Een super koopje dus!

Als derde een trui met een super leuke kraaltjes. Het lijkt net een soort ketting maar het zit er aan vast. Dit is een hele zwarte en hij was van €17-, naar €10,-

Ook heb ik 2 onwijs leuke kettingen gekocht. Die stonden ook in mijn 'october most wanted'. De eerste waar ik al heel lang naar op zoek was is goud met wat zilvere details :) Deze was €4,-.


Dan de tweede ketting. Dit is een erg simpele ketting. Hij is een beetje zilver glitter achtig. Maar niet dat het echt heel druk word. Gewoon mat glitters, als dat bestaat ;).
Dan nu wat ik bij de kruidvat heb gekocht. Ik heb daar 3 dingetjes gekocht maar er staan er maar 2 van op de foto sorry daarvoor. Ik heb een bronzer, de 'sun glow matt bronzing powder medium skin van catrice', deze was €4,60. En een kwast van essence, deze was €3,99. Ook heb ik nog een dingetje van mijn most wanted lijst. De nagellak die van kleur veranderd, alleen dan in de terqaze kleur.



En als laatste heb ik een balmi gekocht bij douglass. In de smaak aardbei. Ik wil al heel lang EOS, maar die moet je bestellen uit een ander land. Het scheen dat deze er heel erg veel op leek, een soort van tijdelijke vervanger dus. Dese was €5,20










Dit was het! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hadden. Op het moment zijn bij de primark niet echt leuke kleren, ik had er meer van verwacht. En over de laatste 4 producten komt volgende week een review van online! xoxo♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten