Viewers

zondag 10 augustus 2014

DIY tandenbleken

Hello guys!
Super super super sorry dat ik de laatste tijd weinig heb geblogt, maar ik ga woensdag op vakantie en ik ben heel erg druk geweest de laatste tijd ;(. Maar hier dan een hele speciale blog. Ik vind het namelijk heel gaaf! We gaan onze tanden bleken, zonder dat je 600 euro hoeft uit te geven. Hier volgt alleen een procudure.


DIY Tanden bleken!
Je kunt je tanden bleken op veel verschillende manieren. De meeste mensen gebruiken citroen of limoen met bakin soda. Dit is heel slecht voor je tanden, je krijgt daardoor veel sneller gaatjes. Dus die gaan we niet behandelen. Wij gaan een andere versie doen met ook fruit, maar niet zo slecht als die met citroen. Ik kan niet zeggen dat deze manier niet slecht is, want je moet natuurlijk je glazuur weg poetsen om wittere tanden te krijgen, maar nu niet afhaken hoor! Fluoride en tandpasta haalt ook een gedeelte van je glazuur weg ;).
Maar eventjes weer terug naar het onderwerp. Ik ga bijna op vakantie, voor 2 weken, en dan heb ik helaas weer school. Maar ik ga deze vakantie gebruiken om mn tanden witter te krijgen. Deze DIY is dus een procudure van 2 weken, al kun je het resultaat al zien na 1 week! :)

Aarbei
Deze is erg makkelijk. Snij een aardbei door midden en ga met het witte stuk langs je tanden voor ongeveer 2 minuten. Het is erg moeilijk om een aardbei niet door te slikken, dus kun je dit ook met je tandenborstel en de aardbei doen, al hoe wel dit wel slechter is voor je tanden. Na dat je de aardbei over je tanden hebt gevreven, spoel je tanden na. Doe dit 1 keer per dag.
Banaan
Je kunt ditzelfde ook met een bananenSCHIL doen. Pel de banaan en knip een stuk van de bananenschil af. Schuur met de witte kant langs je tanden. Hetzelfde geld spoel je tanden hierna wel na! Doe dit 1 keer per dag.


Appel
Eet 1 keer per dag een zure appel! Dit zuur maakt je tanden automatisch witter. Lekker en ook goed voor de tandjes. Al hoe wel is dit de minst effective manier, het is wel het gezondste!



Sinaasappel
Net zoals bij de banaan kun je het ook met een sinaasappelSCHIL doen. Pel de sinaasappel en schuur met de witte kant van de schil langs je tanden. Spoel hierna ook na!





Dit was het alweer. Ik ga een mengeling maken en ga de aardbei, banaan en sinaasappel versie doen deze 2 weken. Elke dag een andere. Dan heb ik een frisse stralende mond wanneer ik weer naar school ga! 
TIP: Na deze 2 weken moet je het wel natuurlijk vol houden! Anders worden je tanden opnieuw geel. Doe dit dan om de dag. Na 2 weken doe je het 2 keer per week. En na 1 week doe je het 1 keer per week maar dan wel erg uitgebreid, onder tussen gewoon zure appels blijven eten en goed je tanden poetsen! ;)


Dit was het dan! Over een paar weken komt een foto van het resultaat van me tanden. Hier nog even een foto van hoe met tanden nu zijn! 









Hugs and Kisses, Diamond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten