Viewers

donderdag 28 augustus 2014

Result; DIY tanden bleken

Hello guys.
Als aller eerste super sorry dat ik deze 2 weken helemaal niks heb kunnen bloggen, ik was op vakantie en had geen WiFi.
Maar ik ben terug! En heb de eerste 3dagrn met het fruitscheel van de banaan m'n tanden gebleekt, toen om de dag omdat ik het wel is vergeet. Hier het resultaat:::


Gadverdamme, m'n tanden zijn geler dan ooit te vore! Dus absoluut niet doen!!! Ik heb zo spijt van deze DIY... Omg het is echt heel lelijk, ik kan wel huilen.
Van t weekend ga ik misschien maar is overwegen om me tanden te doen met citroen en soda, iknow, slecht voor je tanden, maar hiermee wil ik NIET het nieuwe schooljaar ingaan, iel.
Over het nieuwe school jaar gesproken, er komt ook nog een BackToSchool post, wat voor een blijft een verrassing.

Het spijt me voor deze teleurstellende DIY, zelf ben ik ook heel erg teleurgesteld. I'm so sorry guys..

Hugs and kisses Diamond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten