Viewers

zaterdag 2 augustus 2014

How to do; The red smokey eye

Hello guys. 
Een paard agente rug heb ik de Red smokey eye geprobeerd bij een van me modellen, en heb ik ene paar foto's gemaakt. En tien bedacht ik me laat ik daar is een blog van maken. Sorry als de foto's niet zo mooi zijn want ik moest snel foto's maken omdat ik meteen door moest. Enjoy!

Als start is dit een van m'n oogschaduw paletten, hier heb ik alle kleurtjes vandaan gehaald.
                                       


Als eerst beginnen we met de basis, de oogschaduw basis. Zodat de smokey eye goed, mooi en lang blijft zitten. Dit is die van essence, gewoon te koop bij kruidvat voor €3,50. Deze trek je een lijntje bij je oog en dan smeer je t uit over heel je ooglid.
                                                      


Nu kunnen we echt beginnen! Pak een donkerbruine kleur van t pallet! en veeg die met een lijn in de diepte van je ooglid. 





Dan als volgt, pak je een kastanje rood van je pallet, hiermee gaan we t ooglid mee inkleuren.


Dit lijkt nog helemaal nergens op! Maar we komen er wel hoor. Pak de eyeliner, we gaan een wing maken en je HELE oog ronden. 
                                                  


Nu haal je alle troept weg wat je daarstraks ben uitgeschoten. Boven het deukje bij t ooglid, doen we nog iets meer van t kastanje rood
                                                   

Als laatste, de mascara, boven en onderwimpers. En dan nu het resultaat:



Dit was How to do the red smokey eye. Ik hope you enjoy!
Hugs and Kisses, Diamond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten